Alltså den här helgen <3


Den här fina långhelgen har bestått av massvis med god mat, massvis med bra sällskap och massvis med sol!! Var i Nyköping i lördags och hälsade på Martins släkt, och det var sååå mysigt! 
Resten av helgen har vi chillat i gräset med Elvis, haft cykelpicknick, tränat och haft det allmänt mys. Trivs så bra i Sya, älskar att bara kunna vara! 
Igår åkte vi till Linköping och åt glass, fikade och promenerade för att sedan lämna av Pernilla på stationen som skulle återvända hem till Stockholm. Lite senare for jag hem till Tranås och idag har jag jobbat :D

Imorgon är jag ledig så då ska jag förhoppningsvis sola lite (har dock bränt mig så får vara försiktig), fixa på mitt rum samt träffa kompisar! Åååh härliga vår!!

Älskar den här människan så ofantligt mycket! Tack för att du gör mig hel ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0