Ellie Goulding @ Fryshuset

Alltså jag och My lyckades med det omöjliga; komma FÖRST till Ellie Goulding-konserten! Styrde upp med nummerordning i kön så vi kunde sitta inomhus ett tag innan de stängde igen för allmänheten, så vi hade nr 1 och 2. Träffade massa härliga människor och hade så himmelens kul trots att det var sjukt kallt sista tiden vi köade. 

Stod längst fram vid staketet med dessa två, My och Emmy samt Jamina (de två sista lärde vi känna på plats)

Chloe Howl spelade först, såå sjukt bra!!!! Är helt kär i hela henne + hennes musik + hennes musiker!

 Och Ellie är ju lika fab som i mina drömmar ♥♥♥ 
Bästa konserten jag varit på pga bäst folk och bra platser, + att det inte var alls trångt även fast vi stod längst fram! Kändes som att folk var mer respektfulla nu än på andra konserter och inte behövde trycka på så mycket!

AAAH alltså bara ta mig tillbaka PLEASE!!! Saknar Stockholm och My och Ellie så himlahimla mycket!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0