Välkommen 2014!

 
As usual så finns det enbart bilder från INNAN vi gick ut, glömmer alltid bort telefonen när jag festar. 
Jag och Ellen var iallafall hos Ewe på brakfest och sedan på Statt. Dock var det mest småungar på statt och vi kände typ inga, så det var roligare ute på torget vid 12-slaget. Träffade många fina människor och kände bara FAN vad livet leker. Känner så än idag, är lycklig och tänker att 2014 kommer föra så mycket bra med sig. 
Om bara 30 dagar åker jag upp till Stockholm, möter upp min unicorn My och ser Ellie Goulding live. Fantastiskt!!
Gott nytt år allihop, låt 2014 ta er med storm! 


Postat av: Pyret.
2014-01-02 - 00:24:30

Gott nytt år babe!

URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0