BRÅVALLA 2014

 
Nya artistsläpp i fredags, men det enda jag blev glad för var You Me At Six. Men de väger ju upp pga BÄST så att säga ehehe. Var helledsen över att jag missar deras spelning nu på fredag i Sthlm, så blev helglad igen när jag kom på att jag får se dem i sommar istället!
För övrigt så är detta *pekar på bilden ovan* mina favoriter hittills!

Of Mice & Men som var anledningen till att jag med tårar i ögonen skrek ut "JAG SKA PÅ BRÅVALLA TILL VARJE PRIS OR SO HELP ME GOD"
Veronica Maggio & Lana Del Rey pga de är kvinnliga gudaskapelser med fina röster.
Bring Me The Horizon som är aaawesome och jag ser fram emot det jättemycket trots att jag såg dem live för ca 3 månader sen.
Iron Maiden - inte för att jag lyssnar på dem alls idag men det är ett band man bara måste bli pepp på liksom.
You Me At Six som är helt sjuuukt bra! 

Ska någon som läser detta på Bråvalla i år? Vad ser ni mest fram emot? :D 


Postat av: Kajsa
2014-03-03 - 16:11:31

Va på bråvalla förra året, asbra !
Hade dock vart grymt att se Kayne west !! :)

Svar: Är inte superförtjust i Kanye men lär väl se honom ändå haha!
Corny

URL: http://wanderlustes.blogg.se/


Postat av: Akitou~
2014-03-05 - 14:06:42

Jag tänkte ansöka som volontär/funktionär på Bråvalla då jag inte har råd att betala för en biljett (a)
skulle lätt velat se Lana del rey asså!

Svar: Gör så! Hade vänner som jobbade där förra året, blandade åsikter dock! men sjukt värt för att få gratisbiljett :)
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0