Extrajobb


Förutom hemtjänsten där jag är timvikarie, jobbar jag numera på ett företag som heter Mistat. Det är ett marknadsundersökningsföretag, vilket innebär att vi ringer runt till människor, främst kvällstid, och frågar om de vill svara på frågor som rör t.ex en tidning de prenumererar på eller något annat som de kan relatera till. 
Oftast så är folk trevliga och vill ställa upp, men ibland är de sura och lägger på luren eller skäller på en. 
Så det är både kul och lite tråkigt. 
Ännu en kulig sak är att min bestie Ellen även jobbar där, så ibland jobbar vi samtidigt och då blir jag extra glaad!
Idag var jag dock inte så glad som ni ser. Var trött samt gjorde 6 enkäter på 6 timmar. EN I TIMMEN WOHO.

Nu ska jag bänka mig framför tvn; Top Model, Sveriges Mästerkock och Mia på Grötö står på schemat.
Puss på er!


Postat av: Ellen
2014-03-06 - 08:33:45

usch lider med dig ! Har jobbat där innan ja började inom vården, det suger verkligen alla otrevliga människor och inget resultat.

Svar: Ja det är inte det roligaste jobbet, men jag tycker verkligen inte att alla är otrevliga! pratar med mycket trevligt folk, det gäller att hitta de som vill ställa upp :)
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0