Måndag

Haha, hade tänkt visa hur halsbandet jag köpte ser ut på, men så har det vänt sig bakofram utan att jag märkt något och jag hinner inte ta om bilder!!! Så typiskt haha!

Nu tänker jag jag komma med ett sånt här jobbigt skrytinlägg som jag egentligen HATAR pga tycker man låter så preppo, men jag får svälja min stolthet idag.
Det var så himla fint väder på förmiddagen idag så jag tog en långpromenad i skogen med Oliver och sprang efter pinnar, och sedan kände jag mig så pepp när jag kom hem att jag körde ett benpass. Kommer vara lagom mör imorgon hehe...
Nu har jag tagit det lugnt och ätit, och om ca 1 timme är det dags att cykla iväg för kvällsjobb. 
Trots att himlen nu är tung och grå så känns det som att det är en väldigt bra måndag (man har ju inte så höga förväntningar på måndagar liksom) Längtar även något djävulskt tills jag och Martin åker till Sthlm på lördag. Ska bli så skönt att komma iväg lite :)

Har ni några speciella planer för veckan? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0