Freakshow



Alltså jaaaa snart är det säsongsstart för nya American Horror Story! Längtar som bara den!
Vad tycker ni om serien? Vilken säsong gillar ni bäst? Själv älskade jag 1an och 3an, men 2an har jag inte ens sett färdigt haha. Den föll mig inte i smaken alls. Hoppas stenhårt på denna!


Postat av: Gabriella
2014-09-24 - 23:33:16

Jaaa, bästa serien ever! Jag tycker jättebra om andra säsongen. Men jag tycker helt klart att första säsongen var bäst. Delvis säkerligen pga att det ändå var första säsongen och konceptet var så nytt och man kunde inte ha några direkta förväntningar. Men dessutom tycker jag att den helt klart varit mest obehaglig hittills, och det innebär alltid en massa extra plus i kanten för min del. :)

Svar: Håller helt med dig, tror också att det var pga det var allra första, man fick en speciell relation till dem karaktärerna! Kallar dem fortfarande för Tate och Violet haha!
Corny

URL: http://damina.dk


Postat av: Lilly
2014-09-29 - 11:38:18

Ja, gud vad spännande det kommer bli. :D Dock har jag inte ens hunnit se 3e säsongen än. xD Har så många andra serier att titta på. Som Orange is the new black. ;)

URL: http://saxros.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0