Testagram September



 
Idag hämtade jag paket på Preem, och det innehöll massa roliga saker! Prenumererar på Testagram, vilket är ett företag som med hjälp av sponsorer skickar ut produkter som är nya på marknaden (t.ex nya coca colan som säkert många redan har provat)  enbart för 59 kronor i frakt. 
Det kan vara allt från matvaror till öronproppar som ni ser, men det är saker som vanligtvis säljs i dagligvaruhandeln. Smörpaketet på bilden är självklart tomt och innehåller en kupong som man får lösa in i butiken ^^ 
När man sedan har provat alla produkterna får man gå in och ge feedback på hemsidan, och då kan man vinna priser! En chans för varje produkt man recenserar!
Det jag tycker är så bra med detta är att allt man får hemskickat är relativt billiga saker, så gillar man dem kan man hur enkelt som helst köpa dem i affären sen. Nu har jag tyvärr redan hunnit smaka nya coca colan, men jag tyckte den var god så jag dricker den gärna igen ;)

Läs mer om hur ni blir prenumeranter HÄR.


Postat av: Sofia
2014-09-23 - 07:19:20

Men åh vad kul!!

URL: http://byfia.com


Postat av: Blubb Svensson
2014-09-23 - 15:26:29

Detta såg ju jätteintressant ut! Borde prova på när jag har bättre ekonomi. :)

SV: Precis! Han gör det verkligen underbart att kolla på, gillar hans och Petters mysstunder. Tristan hade jag rätt svårt för då jag tyckte han var alldeles för mammig av sig men ändå tråkigt att han åkte ut.

Svar: Do it, det är himla kul :D
Corny

URL: http://www.nattstad.se/blubbandzombie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0