22 april.



Här har det varit tomt i några dagar, har haft för mycket i huvudet helt enkelt. Har bland annat jobbat, fixat med ansökan till skola, tittat på lägenhet och spenderat tid i solen. Inga fel om jag får säga det själv. 
Det är mycket som pågår just nu i mitt liv, eller som är på gång iallafall. Säger inte för mycket ännu men det kommer. Förhoppningsvis blir framtiden precis så som jag hoppas på! 

Idag är det 22 april, vilket är en ganska så jobbig dag. Det är idag 5 månader sedan en vän till mig gick bort, och det är även dagen då han skulle fylla 20 år. Det skär i hjärtat när jag tänker på alla som stod honom så mycket närmare än vad jag gjorde, hans syster, mamma, flickvän, vänner.
Har tänkt mycket idag, både på Tristan och på livet över lag. Hur människor man tycker om faktiskt kan försvinna utan att man är beredd på det. Att livet kan tas ifrån en på ett ögonblick fast man inte var färdig här.
Tänker på att Tristan var i början av sitt liv, sin karriär. Han blev någon, precis som han alltid hade velat.
Sedan försvann allt.




Postat av: Gosia
2015-04-23 - 18:26:23

Snyggo! Du passar sjukt bra i sminket och frillan, mer flätor åt folket!

Svar: aw tack gullet <3 orkar typ aldrig sminka mig om dagarna men ibland så!
Corny

URL: http://gosias.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0