Blir kameralös ett tag till

Haha alltså, skickade ju tillbaka min trasiga kamera till Siba i början av förra veckan, och nu fick jag svar att de hade tänkt skicka en ny till mig men att den var helt slut på hela Siba?? Man ba eeeh ok konstigt. Så jag fick välja mellan att få den lagad eller få pengarna tillbaka, och så kollade jag runt lite och hittade kameran billigare på en annan sida så jag tar pengarna hohoho. Därför blir jag nu kameralös tills den nya kommer, och därför har min blogg 0% kvalitet just nu. Deal with it. 

Gammal bild från när jag var en mermaid i somras. Saknar att vara en mermaid.


Postat av: jessie
2015-04-08 - 23:10:41

Guuuu vilket fint mermaid håååår! Helt avis! :D
har du gjort färgningen själv?
Jag gjorde nyligen mitt och det blev typ katastrof! Men efter blekningen fick jag dit en annan färg, då blev det faktiskt lite bättre. :)

Kramz <3 /jessie

Svar: ja, jag gjorde det själv med directions hårfärget! kommer ej ihåg namnen nu för har dem ej kvar, men jag trivdes sååå bra i det! det blektes rätt fort och då blev det lila ljusblått haha!
Corny

URL: http://peachj.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0