Havrepannkakor och proteinmjölk


Här har ni en bild på min fabulösa lunch/middag/mellanmål/whatever u wanna call it, nämligen havrepannkakor!
Den här gången tog vi genvägen och använde helt enkelt havremjöl istället för vetemjöl, men nästa gång ska jag göra dem på havregryn. Som havregröt fast med ägg och sen i stekpannan ba!

Sedan vill jag även passa på att tipsa om denna mjölken som är otroligt god. INTE lika god som Oatlys havrechoklad, och heller inte lika vänlig pga detta är ju riktig mjölk, men den var ändå god. Bra för oss som behöver lite mer protein i våra liv. 
Om ni laddar ner appen ICA Hälsorabatt och kopplar den till Runkeeper (eller valfri annan träningsapp) så får ni 25% rabatt på ICA Gott Liv-varor när ni sprungit eller gått 50 km. Jättebra motivation!! 


Postat av: ɑ n n i k ɑ
2015-04-16 - 17:20:12

Mums!

URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Postat av: Gosia
2015-04-16 - 20:19:57

Funkar verkligen den appen? Har funderat på att ladda ner den då jag ändå powerwalkar/joggar/kör intervaller varannan dag, haha.

Gaaah blir galen! Varför går det inte att kommentera bloggar med blogg.se inlogg? x(

Svar: jaaa den funkar!! var själv lite skeptisk först men laddade över min första rabatt igår och handlade för den! så det är superbra om man ändå går mycket ;D
Corny

URL: http://gosias.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0