Medeltids-känslor


ÅÅh jag saknar Medeltidsveckan så himla mycket idag... Saknar folket, mina kläder, vädret, Visby, allt. Längtar sååå tills jag får strosa barfota längs gatorna igen, förhoppningsvis då i en ny klänning! 
I år blir det 7e året vi åker på MTV, och det blir 3e året vi har medeltidskläder. Helt sjukt att det var så länge sen vi var där första gången!!! Vi har bokat boende än så länge så det är bara färjan kvar, känns som att detta året kommer bli det bästa någonsin faktiskt, pga vi bor så himla perfekt!! 
gaaaah ge mig augusti nu pls!


Postat av: Pauline
2015-04-17 - 18:57:02

Finns inte ord för hur mycket jag saknar den där koftan jag har på mig på bilden :((

Svar: HAHAHHAHA just det ja!!
Corny

Postat av: Pauline
2015-04-18 - 12:51:52

Finns inte ord för hur mycket jag saknar den där koftan jag har på mig på bilden :((


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0