Produkterna som räddar livet på mitt hår


1. Eftersom mitt hår är så slitet efter år av färgning så använder jag ofta balsamspray för att slippa borsta sönder det varje morgon. Detta är även lite blå toner i så mitt blonda hår håller sig blont. Mycket bra balsam, som ni ser så är mitt nästan slut (finns lite på botten kvar) så det är dags att beställa nytt!
Detta köpte jag på Lyko för något år sedan, tror det finns kvar där än.

2. Med den här underbara håroljan kan jag fejka till mig ett glansigt och friskt hår när det egentligen är dött innerst inne. Bra trick. 
Detta fick jag i juleklapp men gissar att man hittar det lite var stans. Märket är Schwarzkopf om det inte syns.

Sedan har jag nu börjat använda torrschampoo för brunt hår, eftersom min utväxt är typ ljusbrun och blir jätteful med vanligt torrschampoo.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0