Strawberries & grapes

 
Idag har jag varit helt ledig, det har varit jättetråkigt faktiskt. Jag hade planerat att jag skulle promenera mycket med Oliver, städa, träna och laga mat, men vädret har varit så himla pisstråkigt så jag har varit opepp på hela livet. Har tvättat och plockat upp kläder från golvet, men sedan har jag mest tittat på tv och spelat Sims. Nu på eftermiddagen var jag och syrran dock iväg till gymmet en snabbis och sedan till affären, så nu har jag gjort mig förtjänt av lite godsaker. Ska även fuska och äta mitt goda frukostbröd till kvällsmat hoho. 

Imorgon är jag helt ledig IGEN så jag får hoppas att livet känns roligare då så att jag kan få något gjort. Sedan jobbar jag hela helgen.
Jag och Martin har förresten fått lite napp på eventuella lägenheter vilket känns jättekul! Det är inte säkert att någon av dem blir våra men det finns hopp!
Håll tummarna!


Postat av: MATILDA ROSQVIST
2015-04-16 - 10:47:08

åh så gott :D

URL: http://matildays.se


Postat av: Johanna
2015-04-16 - 15:42:36

Mums ser gott ut!

URL: http://johannaarntzen.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0