Lägenhet in progress

Jag har inte haft för avsikt att utelämna bloggen från mitt liv, men det har liksom blivit så när jag har börjat skolan och flyttat och haft tusen saker för mig som är viktigare än att sitta vid en dator. Men nu börjar vi komma iordning, fått internet och till råga på allt; jag är gräsänka i helgen, så jag tänkte att jag skulle ta med er på en liten rundtur i vår lya. Allt är långt ifrån färdigt, men det kan vara kul att se hur det ser ut någolunda iallafall! Om inte annat så är det kul för mig att se tillbaka på i framtiden :)
Så välkommen hem hos Martin och Cornelia!
1. Badrum MED BADKAR OMG! Älskar ju badkar mer än livet. 
2. Hallen som äntligen fått hallmatta och taklampa. Hatt- och skohylla följde med på köpet.


Kartonghörnan. När en köper hundra hushållsapparater och lampor och andra nödvändiga ting medföljer ju som bekant en hel del kartong. Då kan det placeras i köket så länge.


Köksbord.


Den enda förändringen vi gjort i köket är egentligen bara skåpsknopparna. Fula vita byttes ut mot snyggare svarta. 


Sovrummet som ännu saknar taklampa, ljusslinga, diverse dekoration samt matchande sängkläder. Det är dock inköpt och ligger och väntar i garderoben.

Trappa från sovrummet. Här har vi en kattvind som får plats med allt en kan tänka sig och mer därtill!


Vardagsrum, där ett skrivbord så småningom ska upp bredvid soffan. 


Trappa från vardagsrum till kök.


Ny TV som inköptes i torsdags och som just nu visar Disneydags!

 Kartonghörna nr 2. Där bakom kan en skymta en öppen spis, som ej får eldas i men som är fin som dekoration! 

Det var vår lilla lya det! Nu ska jag fortsätta rensa lite lådor och få saker på plats, återkommer med bilder efterhand när det blir lite fint här! :)


Postat av: Pyret.
2015-08-15 - 11:31:55

Men jösses så himla mysig bostad, synd dock att det inte går att elda i spisen för det är ungefär det gosigaste i världen men åh annars är jag lite kär i ert hem hihi.

Svar: åh men tack kära du! jag håller med dig, en eldstad vore ju drömmen men det kommer ;)
Corny

URL: http://sovrumsgolv.blogg.se/


Postat av: ☆ Linda Filth ☆
2015-08-16 - 00:54:50

Åh så mysigt!

Svar: tack :)
Corny

URL: http://theroadtohappiness.blogg.se


Postat av: Lilly
2015-08-16 - 09:23:24

Oh vilket mysigt hus ni bor i. :D

Svar: åh tack! :)
Corny

URL: http://nouw.com/thereason



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0