En liten torsdagslista

Bäst i veckan hittils.
Att mamma och mormor och Oliver kom på besök idag och hade med sig lunch som vi åt i vårt alldeles för soliga kök, och jag bjöd på nyköpta bullar! (Har ännu inget att baka med)

Sämst i veckan hittils.
Att Martin har jobbat kvällsskift så vi har i stort sett bara träffats mellan 00.30 och 07.30.

Där har jag ont.
I en av mina visdomständer, som har suttit där och skött sig i flera år?? Har haft jätteont i käken och huvudet pga den i två dagar...

Det tänker jag mycket på.
Just nu är jag så inne i sambolivs-tänket så det är nog mest det som snurrar i mitt huvud. Vänjer mig långsamt vid att dela 65 kvm med någon. Ser mig omkring i vardagsrummet och ser OSS.

Det klär jag mig i.
Idag gäller shorts och linne, gärna naket pga SÅ VARMT

Till helgen ser jag fram emot.
LINKÖPINGS STADSFEST!! Det har blivit som en tradition att jag och Ellen åker dit, dricker obestämd mängd alkohol i en park och gömmer resten på bästa gömstället, ser massa kul livemusik och träffar folk. Det ska bli såå kul!

I lurisarna hör jag.
Jag är inne i någon period då jag verkligen hatar allt jag tidigare lyssnat på. Därför sitter jag mest på tåget med min spotifylista med 1500 låtar i och byter och byter och byter... skittråkigt.

Det dricker jag.
Massa vatten!

På fredag händer detta.
Dag 1 av LKPG stadsfest, Rix FM!

Å på lördag det här.
Dag två med Mums-Måns *dreglar*

Söndagen tillbringas så.
Säkert i soffan!

Och mest av allt önskar jag detta.
Att mitt liv fortsätter i den riktning det gör nu :)


Postat av: Ellen
2015-08-20 - 21:28:15

Jaaaaaaaaaaaah!!!! 😃👍🏻😃😃😃


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0