My year in music

Tycker det är så bra att Spotify samlar all information om ens musikår, ifall att man har glömt vad man egentligen lyssnade på i början av året!


Till exempel kan jag se att den allra första låten jag lyssnade på år 2015 var Birds of Prey. Hur coolt?! Kanske borde avsluta året med den också då för att sluta cirkeln!


Och att jag uppenbarligen har KÖTTAT One Direction. Särskilt i sommar eftersom jag såg dem live då. 

Och att hösten avslutades på bästa sätt med mycket Kill Hannah, Elle King och Kite. 
Förstår dock inte riktigt varför det står 52 lyssningar på Kill Hannah när jag lyssnat på dem NON STOP i typ en månad, på riktigt. Skulle väl snarare gissa på typ 500 lyssningar. Men men, litar väl på Spotify dårå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0