Peppar för MTV!


Titta här så fin min senaste medeltidsklänning är!! Längtar såå tills jag får inviga den i Visby om mindre än en månad. 
För övrigt så är jag ensam härskare över huset nu i två veckor, modern tog hunden under armen och stack till Jämtland. Tråkigt för henne att de har 10-15 grader medan vi badar i svett här nere. Har min enda lediga dag imorgon för den här veckan, sedan är det dags för helgjobb. Gillar dock att jobba helg, det är så mysigt! 

Hoppas ni är tillfreds mer era liv, det är jag trots att jag cyklade i ösregn idag. Kram på er!


Postat av: Sarah
2015-07-09 - 02:43:47

Najs att ni har de så varmt :)

Svar: Ja här klagar vi inte ;)
Corny

URL: http://CheerSarah.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0