As gray as time



Såhär såg jag ut i lördags förresten. Skulle kunna säga att jag firade nationaldagen, men faktum är att jag faktiskt firade MIG! Jag och Ellen var i Linköping på kvällen och firade att jag fyller år på fredag. Om 4 dagar alltså! Så det var mysigt att hitta på något med henne, och sen sov vi hos Martin.
Men nationaldagen är ju en ganska så fin och bra dag den med så nog firade jag Sverige samtidigt ändå. 

För övrigt så går jag i väntans tider, dvs på att storasyrran ska ringa och berätta att unge nummer 2 har kommit till världen! Unge nummer 1 kom ju på min 20-årsdag så jag hoppas att hon antingen trycker ut den innan fredag eller kniper som faan då hahaha för nu får det vara nog med barn på min födelsedag! 
Men jag längtar sååå tills jag får krama och pussa på den lille ♥
 
 


Postat av: Linda
2015-06-09 - 20:08:01

fina kläder :)

Svar: tack :)
Corny

URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros


Postat av: Felicia
2015-06-09 - 20:19:02

Wow! Snyggt!

Svar: tack :)
Corny

URL: http://feliciaelinida.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0