Ett dygn på landet!

Var ute hos pappa igår, solade massvis, grillade, åt rabarberpaj samt myste järnet med katterna! 
Var även ute i två timmar med Linnéa och Pauline, vi gick runt i samhället, bl.a till vår gamla mellanstadieskola och pratade om mer än man egentligen hinner med på så kort tid. Väntade tills klockan blev midnatt innan vi gick in, och vipps så var det min födelsedag!

Såhär fint var det när vi gick längs sjön.
Idag var vi på mormors koloni och åt smörgåstårta och jordgubbar, sååå härligt! Solen gassade lika mycket då men jag höll mig i skuggan. 

Jag och Pauline tog en tripp till ICA, och sedan satte vi oss i en park och hade picknick vid vattnet. Supermysigt ♥ 
Ikväll har vi sett på film och ätit pizza som de tjockisar vi egentligen är, så nu är jag supertrött! 
Imorgon är det dags för Linnéas student som jag är so not ready for, sist jag kollade var hon 15???? 


Postat av: Robex Lundgren
2015-06-13 - 00:05:37

finna bilder

URL: http://ghgumman.blogg.se/


Postat av: Pauline
2015-06-13 - 09:04:36

Lågstadieskola är det ju men visst ;)

Svar: neej 4-5 är mellanstadiet och det var ju vad jag gick där :)
Corny

Postat av: ɑ n n i k ɑ
2015-06-13 - 11:20:12

Mums!

URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0