Packat och klart!

Idag är dagen då jag och Ellen åker till Göteborg och ser Sleeping With Sirens & Pierce The Veil på Trädgår'n, så nu är väskan packad och allt förberett. 10.06 går tåget mot Aneby där Ellen håller hus, och sedan åker vi med Swebus. Någon mer som ska dit?

 


Postat av: Oslofru
2015-03-25 - 09:28:28

Så skoj! Hoppas ni får det superkul i Gbg ;D

URL: http://www.oslofru.com


Postat av: Pyret.
2015-03-26 - 13:23:16

HUR VAR KONSERTEN??? I'm so excited to know!!!

Svar: Det var så FRUKTANSVÄRT underbart så jag har nog inte ens fattat att det har hänt!!! Jag menar, King for a day med BÅDE Kellin och Vic???? Kan inte bli bättre!!! Dock så var det ju SWS första spelning i Sverige så de spelade typ alla "kända" låtar som If you cant hang, Low, Roger Rabbit osv och bara 3 från nya albumet vilket var tråkigt för jag såg ju dem 2013 och då spelade de typ samma låtar... Men annars SKITBRA!!
Corny

URL: http://sovrumsgolv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0