6 dagar kvar!



Alltså ååååh jag är så himla himla pepp och excited inför den här Londonresan!!
Jag åker ju som sagt ensam, men jag har kontakt med två tjejer som jag ska träffa när jag kommer ner! En från Lund och en från Köpenhamn! Jag tror att jag kommer fram till London först så jag får försöka slå ihjäl lite tid där på egen hand innan jag möter upp de andra två! Hur coolt är det inte att jag ska träffa två helt nya vänner?! Vi ska käka middag ihop innan konserten, och sen ska åtminstone två av oss ta taxi tillbaka till flygplatserna på natten, jag till Heathrow och hon till Luton. 
Trots att jag inte kommer sova på över ett dygn så kommer det äga så himla mycket, kommer inte BARA träffa nya vänner och vara i London, utan ÄVEN se mitt absoluta favoritband och förhoppningsvis träffa dem en sista gång och få säga farväl! Så fint så jag tror jag dör ♥♥♥

Nu är jag inte ens rädd för att flyga själv haha!



Postat av: Pyret
2015-12-02 - 22:26:24

Åååh vad himla kul, värsta äventyret!!! Förstår att du är exalterad!!

URL: http://sovrumsgolv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0