Kill Hannah - Final UK Tour

 

alltså jag har något så himla roligt att berätta för er alla! 
För några månader sedan meddelade mitt all time favorite band Kill Hannah (kärleken i mitt liv osv osv) att de skulle lägga ner bandet. De skulle spela två sista spelningar i Chicago, på klubben där de hade sin allra första spelning, för att avsluta dessa 20 år. (OBS! Detta var ej den himla roliga grejen pga självklart astråkigt)
Jag grät en skvätt då och ba "aja, kan ändå inte åka till Chicago så jag får vara glad att jag såg dem live 2010 och att jag har två Kill Hannah-tatuteringar att minnas dem med"

MEN! (OBS! Rolig grej alert!)
I måndags satt jag i soffan och surfade på datapatan och såg plötsligt att Kill Hannah meddelade att de skulle KÖRA EN UK TOUR OCKSÅÅÅÅ!!!!!!!
Två spelningar i London bland annat. Blev genast arg och ledsen pga nu kunde jag inte längre acceptera att jag inte kunde åka, FÖR DET KAN JAG JU!!
Köpte två biljetter i ren panik och började sedan fundera på hur detta skulle gå till. Vem skulle jag åka med? Hade ångest ett par dagar pga ingen kunde åka med mig, men jag diskuterade detta länge och väl med vänner och sambo och kom fram till att jag absolut inte kunde låta denna möjligheten glida ur händerna på mig. Detta måste ske!
SÅÅÅ.... Jag bestämde mig för att åka ensam. Till London. 
Bokade flyg idag så nu finns ingen återvändo. Vettefan vad jag gett mig in på men det känns så jävla bra hahaha! 
Jag kommer att åka från Göteborg på lördag förmiddag (5 dec) gå på konserten på kvällen och sedan åka direkt till Heathrow på natten och sedan ta flyget hem på morgonen. Sååå jag slipper boka hotell, det är vanligt att folk sover på flygplatserna när de ska med tidiga flyg!

Så om en månad är det dags alltså. 
Är nervös, livrädd, förväntansfull, panikslagen och såååå lycklig att få vara med ända till slutet!! ♥


Tänk att jag snart får träffa Mat igen ♥ 
Denna gången ska jag försöka att inte böla ögonen ur mig innan hehehehe. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0