Mensvärken och jag


Här ligger jag i badet. Mår helt okej för tillfället men känner på mig att en riktig mensvärksorkan är på väg! Kommer bli en rolig natt :'')))))
Hur har ni det med mensvärken egentligen, ni som har mens? Jag hade nästan inget ont för nått halvår sen men nu har det blivit förjäääävligt! Brukar kännas som att någon äter upp mig inifrån. Har ni nåt tips förutom värktabletter?

Min söndagkväll ska väl tillbringas i soffan alt. sängen med OITNB och något ätbart. Är sugen på Ben & Jerry's men ligger ju redan i badet och vill ej gå ut med blött hår sen. Livets problem!
UPDATE: KOM JUST PÅ ATT VI HAR ALLA INGREDIENSER TILL OREO-MILKSHAKE HEMMA THANK GOOOOD!!!


Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!
2015-11-15 - 18:10:54

hoppas du mår bättre snart! jag skulle aldrig över leva utan badkar underbart mor smärta

Svar: tack vännen :) ja det är verkligen underbart att bada!! synd att det bara hjälper för stunden bara :/
Corny

URL: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes


Postat av: Lilly
2015-11-16 - 07:10:26

Min mens blev värre efter jag fick barn. Sen blöder jag 2 veckor i sträck pga p-stav. Men sen slipper jag mensen på 2-3 månader innan den kommer igen så det är bra. ^^

Svar: åh jag hade också p-stav ett tag, var utan mens i flera månader! ska seriöst kolla om jag kan fixa det igen, det var såå skönt!
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0