ni vet en sån där dag då det sista man vill är att gå utanför dörren

En sådan dag har jag idag. Då är det en himla tur att en har finaste mönstret på halsduken och öron på mössan. (Ska för övrigt ta med mössan till London för tänker att den saknar sin hemstad)

Igår var Martins födelsedag och den firades med glitter och glamour. Ok, maybe not. Men med trumpeter, pumpapaj och öl. 
Vi hade familj över på fika och sedan åkte vi till Linköping med kompisar och satt på Malt och Humle och Yellow Fellow tills klockan blev alldeles för mycket. 
Imorse ville jag allra helst inte gå upp ur sängen alls men livet kallade så what to do.

Ikväll ska jag bara sitta i soffan och se på Orange is the new Black och kanske spela sims.
Tycker jag gjort tillräckligt idag :))))



Postat av: Emelie Ekman Lindqvist
2015-11-09 - 08:10:03

Jätte fin halsduk!! Kram

Svar: tack!! kram
Corny

URL: http://emeliece.blogg.se


Postat av: Annsoh
2015-11-09 - 10:11:57

Fina bilder! :) fin halsduk!

Svar: åh men tack kära du :)
Corny

URL: http://annsoh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0