Folkfest i lägenheten!

Igår var dagen jag gått och varit nervös över i veckor, nämligen dagen då massvis med människor var bjudna till vår lägenhet för att äta VÅR mat! Det är första gången ever jag har bjudning förutom för mina närmsta vänner när man typ lagar mat till sammans och det blir som det blir, denna gången skulle det bli PERFEKT! 
Jag var livrädd att maten inte skulle räcka, att den skulle bli dålig, att allt skulle bli fel osv osv osv, ja ni vet hur man är. Det var ju även första gången de flesta av gästerna var hemma hos oss så det var extra pirrigt i magen! 
MEN, det gick jättebra! Alla var mätta och glada och tyckte vi hade det fint :') *score*

Vi körde buffé med pajer och sallader så det var ganska enkelt att förbereda på en förmiddag sådär. Tänkte som så att jag delar recepten i några inlägg senare ifall ni blir sugna på att prova!
Och som vanligt så har jag varit alldeles för dålig på att ta spontana bilder så det blir enbart bilder på maten och inga på gästerna, men jag lovar att de var här! 

På kvällen kom även en massa kompisar hit och drack öl och åt salta pinnar till klockan 1 på natten, det var kul det med! 

 


Postat av: Ellen Svahn
2015-10-26 - 15:16:22

SÅÅ MYSIGT! Jag missade verkligen något :O :( <3

Svar: JAA men vi har bestämt att vi måste styra ihop nåt mer snart och då är ni bjudna!! på riktigt den här gången ;)
Corny

URL: http://puckopelllen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0