min värsta fiende


Imorgon ska vi ha gäster här, ganska många sådana även. Så idag var vi och handlade allt vi behöver till maten som vi ska ordna med både ikväll och imorgon, och nu när Martin jobbar tänkte jag att jag skulle passa på att städa lägenheten. Vad händer då tror ni? Jo, dammsugaren lägger av efter 30 sekunder. Jag tar mitt förnuft till fånga, skruvar isär lite och ser att det är lite väl mycket ljusblont hår i borsten. Ojdå. 
Rengör den och har i den i dammsugaren igen. 
Den stannar efter ytterligare 30 sekunder. Då visar det sig att borsten nu inte snurrar som den ska?? Jaha, trixar lite med den och får dit remmen som håller borsten på plats samt snurrar den. Startar igen, kör dammsugaren över mattan OCH DÅ FASTNAR DET EN JÄVLA TRÅD FRÅN MATTAN I SNURRMANICKEN SOM GÖR ATT BORSTEN SNURRAR OCH HELA JÄVLA BORSTEN FAR UT PÅ MATTAN.
typ där gav jag upp.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0