Tre saker

Tre saker du vill ha varje dag:
- Solsken, god mat och välmående! Tänk er, vilket perfekt liv det hade varit!

Tre saker du tycker om att äta:
- Chips...... thaimat och kötbullar!

Tre saker som är bra med hösten:
- Att jag får ha min fina halsduk på mig, gula löv och att det snart är dags för jul! (gillar inte vintern men gillar jul)

Tre saker du gillar just nu:
- Vår lägenhet, att jag och Martin ska träna senare idag, och att jag är ledig idag!

Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö:
- Alltså denna frågan är ju så himla svår, men ändå så självklar hahah! en båt såklart. Och bensin till båten, och en åra ifall bensinen tar slut. There - hade klarat mig skitbra! 

Tre saker du gör varje dag:
- Spenderar alldeles för mkt tid med min telefon, gnäller och surar HAHAH! Sant just nu faktiskt, är typ sjuk och har ont överallt samt är trött hela tiden så....

Tre saker du tänker varje dag:
- "Vad fan är klockan?" när jag vaknar, "Vad fan är klockan?" när jag är i skolan, och "Vad fan är klockan?" när jag vill gå och lägga mig.

Tre saker du vill bli bättre på:
- Att plugga. Har inte jättemycket plugg nu men vill ändå bli bättre på det. Att träna, vilket jag ju håller på att bli bättre på, och att laga mat.

Några tillfällen då jag hade just solsken, god mat och välmående:

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0