16 frågor och svar

Hur gammal är du?
23 år! Har ganska precis accepterat detta och nu är det inte långt tills jag fyller 24 >-<


Hur lång är du?
170 cm ungefär.

 

Stjärntecken?
Det bästa; tvilling! 

 

När stiger du upp på vardagar?
07.00-07.05 Börjar skolan 9, kommer vara så oredo för att börja jobba kl 7 sen efter utbildningen hahah!

 Imorse klev jag upp 06.30 för att skriva klart hemtentan, sedan gick jag och la mig igen!

 

Och på helgen?
Det varierar så fruktansvärt mycket, ibland vid 9 och ibland vid 11. Beror helt på vad jag gjort dagen innan och vad jag ska göra under dagen.

 

Favoritlåt just nu?
Är inne i en period just nu då jag lyssnar på mina gamla spellistor på Spotify, men jag tror min favoritlåt just nu är Car Radio med Twenty One Pilots... även om jag inte lyssnar på den så mycket för tillfället. Sjukt bra är den iallafall!

 

Vad var det senaste du drack?
Lingondricka *se bild ovan*

 

Vilken färg har din tandborste?
Brukar ha de där tandborstarna med olika mönster, typ designer. Men nu har jag en vanlig ljusblå.

 

Vad lyssnar du på precis just nu?
Förutom bilarna som åker förbi utanför fönstret och mina fingrar mot tangentbordet, ingenting.



Ditt favoritcitat?

HAHA är inne i en After-period just nu ok??? 

 

 Vem pratade du med senast?
Sa hejdå till Martin som skulle åka och repa!

 

 Vad är det senaste du köpte?
En biljett till Where's The Music som är ikväll wohoo!

 

Vad står det i det senaste smset du skickade?
"Tack :)" haha, att man aldrig har något saftigt att bjuda på när denna frågan kommer...

 

Vad ska du göra i helgen?
Oooh... jag ska gå på bio på lördagen och äta middag med min Martin för att fira Alla Hjärtans Dag, och sen ska vi väl typ se på Lost och sova. hehehe. På söndag tar jag mitt pick och pack och flyttar hem till mami på halvtid pga praktiken.

 

 Vad kan hålla dig vaken om nätterna?
Inatt var det min hemtenta, men i vanliga fall har jag bara allmänt svårt att somna. Förstår inte hur folk kan somna snabbt???

 

Vad ska du göra när du skrivit klart detta blogginlägg?
Äta något, packa ihop mina saker och dra på festival i Norrköping! Tåget går om 1 timme så än har jag tid på mig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0