God helg!

 
Åh vad jag saknar att ha helblont hår igen!! Är så himla trött på min utväxt nu, den är ca 15 cm!
Har bestämt att jag får unna mig en frisörtid nån gång i vår och färga om håret.

Jaha, vad gör ni om dagarna? Jag är i skolan, äter och sover. På riktigt alltså, hinner typ inte med något mer.
Men IGÅR var det minsann fredag så då var jag och Martin och fyndade köksgrejer på stan och fikade, och sedan åkte vi ut på landet och åt middag hos farmor. 
Önskar jag hade lite fler bilder på mitt fabulösa liv att dela med mig av nu när jag råkade förtälja att jag hade ny mobil med bättre kamera osv, men jag får väl helt enkelt inse att det inte är kameran det är fel på utan min inspiration. Fy på mig! 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0