Where's The Music? 2016





Ikväll ska jag åka till Norrköping och se två fantastiska svenska musiker! 
Det är Emil Jensen och Adam Tensta, och det är andra gången jag ser dem båda live. 
Adam såg jag på Eksjö Stadsfest 2008, och jag tror jag såg Emil 2009, så det är en himla massa år sedan!
Det kommer bli så himla fint och känslosamt att få se dem nu igen, lika underbara som alltid ♥

Jag skickade in min hemtenta imorse även, puuh! Så skönt att vara klar, nu har jag bara en endaste liten lektion kvar innan jag ger mig ut på 5 veckors praktik. Är både nervös och förväntansfull faktiskt! 
Under praktiken kommer jag bo hos min mamma för det mesta så det kanske inte blir så mycket bloggade då (heller)...
Ha det fint :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0