Love is a Battlefield

 


ÄNTLIGEN! 
Jag skrev ju för ett tag sedan att min skrivkramp plötsligt släppte och jag skrev klart min novell.
Nu blev jag just färdig med slutresultaten, så jag laddade upp dem på wattpad!
Så snälla snälla snälla gå in och läs om ni vill, det skulle betyda såå mycket för mig för jag har lagt ner så himla mycket tid på detta nu.

Just nu känner jag mig lättad, förväntansfull och rädd. Livrädd för att släppa ut detta, för jag har hållt det inne i så många år nu men så plötsligt kan hela världen läsa. Det är så jävla läskigt.
Därför skulle jag bli megaglad om ni som läser även kunde ge lite feedback ♥

Nu har jag läst denna storyn så många gånger att jag KRÄKS om jag behöver göra det igen hahaha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0