Skrivkrampen som släppte

Idag när jag satt och gick igenom lite dokument på datorn så kom jag över min novell/fanfiction om Tokio Hotel (Tom) som jag började skriva för 3 år sedan. Jag kom till sidan 33 och där tog det stopp. Sedan har jag inte skrivit något på den på TVÅ år minst, den har bara legat orörd i ett hörn av datorn och samlat damm. Nu läste jag igenom hela, och det slog mig gång på gång att detta är så jävla bra?!?! (ok förlåt vet att man inte får säga så om sina egna grejer pga man får inte va stolt över nåt här i världen men seriöst det är skitbra) 
Och när jag kom till slutet så bestämde jag mig för att DEN ÄR JU KLAR!! 
Det är bara det att jag från början hade hakat upp mig på hur den skulle sluta, jag hade liksom bestämt början på storyn och sen till och med skrivit vad som skulle vara de sista meningarna, men sen aldrig lyckats komma dit!! Hur jag än hade vridit och vänt på det så hade jag inte kommit dit. 
Så idag raderade jag den där allra sista meningen och skrev klart hela jävla storyn på en kvart. Tänk att det ska ta två år för att man ska fatta???

Så nu är jag klar med Novell #2, tänka sig! 
Kan väl dock tänka mig att den kommer något olägligt då jag inte ens är särskilt stort fan av TH idag hahaha, och de har typ försvunnit från jordens yta och tagit fansen med sig men SKIT SAMMA!!!



Postat av: Linnea
2016-01-13 - 17:07:33

Åh gött! jag vill läsa! :D
Kommer du lägga upp den någonstans? :)

Svar: ja den kommer finnas både på engelska och svenska, jag länkar när den är helt klar :D
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0