En liten sommarlista

 
Vad är det bästa med sommaren?
Det absolut bästa är de sena sommarkvällarna när det är ljust till kl 10 och man kan gå promenader utan jacka. Och att det finns färska jordgubbar överallt! 
 
Vad har du för planer?
Jag ska jobba ganska så mycket, så jag får hitta på lite saker utöver det. Kanske några dagsresor, kanske bada. Inget är bestämt ännu. Förutom Gotland vecka 32 då som är en självklarhet!!
  
Vad kommer du dricka?
Kanske ett och annat glas vin, annars mest citronvatten.
 
Vad har du på dig på sommaren?
Alldeles för varma kläder hahaha! Brukar alltid lyckas med det...
Men jaa...förutom jobbkläderna så blir det nog klänning oftast.
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
*tjuvkikar i arkivet* jag satt på en uteservering i Linköping i stekande sol och åt Pad Thai Pak! (inte kl 23.42 kanske men aja)
  
Vem kommer du hänga mest med i sommar?
Mina jobbarkompisar samt vårdtagare, och Martin. Och så Linnea och Pauline som jag åker till Gotland med!
Och säkert Ellen när hon är hemma.
 
Vad vill du verkligen hinna med att göra i sommar?
Att jobba, haha! Låter kanske supertråkigt men jag vill verkligen jobba så mycket som möjligt så jag får lite pengar. Annars skulle jag vilja hinna med att åka ner till Skåne men så blir det inte :/
 
Vad tittar du på?
Greys Anatomy och OITNB SÅKLARTTT
 
Vad lyssnar du på?
Twenty One Pilots. Bara.
 
 
Vad läser du?
Just nu skriver jag ju mest så det lär bli en och annan fanfiction på wattpad! Annars blir det nog Ken Ring - Livet som jag fick i födelsedagspresent.
 
Vad ska du göra på midsommar?
VET INTE ÄN hahaha. Inte jobba iallafall. Förmodligen grilla med kömpizar men har inte planerat något ännu.
 
Mina tre bästa sommartips till mig själv:
Solkräm all the time.
Solglasögon all the time.
Ta't lugnt.


Postat av: Gosia
2016-06-22 - 17:24:32

Ingen Bråvalla??

URL: http://nouw.com/gosia


Postat av: Gosia
2016-06-22 - 17:25:06

Ingen Bråvalla??

Svar: nee inte i år tyvärr 😕
Corny

URL: http://nouw.com/gosia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0