Pan



Jag har varit ett stort Peter Pan-fan så länge jag kan minnas, och då menar jag såklart filmen med Jeremy Sumpter som Peter, det är en av mina absoluta favoritfilmer som jag sett MINST en gång varje år sedan jag var liten, jag kan alla repliker och hela handlingen utantill men ändå tröttnar jag inte.
Idag såg jag den nya filmen Pan, och jag är så kluven...
Som en enskild film är den jättebra, men om man som jag hela tiden jämför den med med den gamla filmen och hoppas på massvis med liknelser och ledtrådar så blir man lite besviken. 
Den här filmen ska ju visa hur Peter hamnade på Neverland, hur han träffade Hook och allt det där, men ändå är det så mycket som inte stämmer med den andra filmen sen haha, varför är till exempel Tiger Lily vuxen här om hon är barn sen??? Varför får man inte veta vad som händer mellan Hook och Peter och VEM är då Svartskägg??? 
Som sagt, har man inte sett Peter Pan så är denna filmen välgjord och bra, men jag föredrar absolut den andra versionen. 
Sedan är det största mysteriet.... VARFÖR EN NIRVANALÅT MITT I ALLT?? Det var så konstigt...




Postat av: Lilly
2016-03-13 - 21:38:04

Jag gillar Disneys Peter Pan för det är den sonen brukar titta på hahah.

URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0