En liten lista.

10 saker jag tycker om
Mina vänner, böcker, tumblr, min sambo, sommaren, vitt vin, massage, att gå barfota ute, kläder, feminism.

  
9 saker jag tycker mindre bra om
Sexism, rasism, våld, djurplågeri, kaffe, åska, att plugga, kyla, att inte ha pengar.
 
8 saker jag vill göra i framtiden
Vidareutbilda mig till skötare inom psykiatrisk vård, åka jorden runt, äga ett hus, få barn, tatuera mig mer, äga en fågel, köra en Cadillac, vara evigt lycklig.
 
7 band/artister jag lyssnar på
Kill Hannah, Twenty One Pilots, Wakey Wakey, Bring  Me The Horizon, Håkan Hellström, One Direction, Kite, Sleeping With Sirens.
 
6 människor som inspirerar
 Min mamma, Freja Lindberg, Mat Devine, HanaPee, Michaela Forni, mina två systrar. (de räknas som en person)

 
5 ord som beskriver mig
Glad, ledsen, glad, ledsen, glad.

4 saker jag är rädd för
åska, mörker, ensamhet och alla sortes insekter.
 
3 saker jag ser fram emot
Sommarkvällar, Gotland och när jag är färdig med skolan.
  
2 serier jag tycker om
Greys Anatomy och Game Of Thrones
 
1 bra låt


Postat av: moa
2016-05-16 - 20:02:39

Åh, kul med listor! :)) Snor denna av dig - och vi hade PRECIS samma svar på saker som är mindre bra märkte jag, haha!

Svar: Klart du får :DHaha vilken slump! Vi har lika bra värderingar då ;)
Corny

URL: http://moathemoses.blogg.se


Postat av: ISA
2016-05-16 - 22:52:41

heheh "glad ledsen glad ledsen".. feel you ;)

Svar: hahah mmmm :))))
Corny

URL: http://isabyl.devote.se


Postat av: ISA
2016-05-16 - 22:52:41

heheh "glad ledsen glad ledsen".. feel you ;)

URL: http://isabyl.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0